Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg lurer da på hvordan man kan onanere uten noe særlig lyd, eller å dra den opp og ned. Er på en hytte med folk rundt meg hele riden. Takker Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Late som du skal dusje og ta på vannet, eller holde deg til du kommer hjem fra hytta. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Late som du skal dusje og ta på vannet, eller holde deg til du kommer hjem fra hytta. Eller bare gjøre det når han dusjer. To fluer i en smekk Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gå ut i skogen der ingen finner deg Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er ikke noe problem å ikke lage lyd. Bare å sitte stille det . Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bruk vaselin og ta seige tak opp og ned. Du vil ha mindre friksjon, så du får ikke vondt i skinnet. Handa vil gli langs etter at forhuden er rulla tilbake. Dette vil lage mindre lyd, med mindre du gjør det for fort, som sagt, seige og træge tak, ikke raske og løse. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bruk vaselin og ta seige tak opp og ned. Du vil ha mindre friksjon, så du får ikke vondt i skinnet. Handa vil gli langs etter at forhuden er rulla tilbake. Dette vil lage mindre lyd, med mindre du gjør det for fort, som sagt, seige og træge tak, ikke raske og løse. Eller bare gå på do? Vi snakker om å dra laksen her, ikke om å starte en jumbojet Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Unskyld meg, men hvordan får jeg lyd på onnaneringen? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 fapfapfapfap hånd som klasker mot lår Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tja, det er andre måter å onanere på.. prøv å legg kukhodet/baksiden av kukhodet sånn ca midt i hånden din og sort of masser den.. Det er kanskje litt uvant og krever litt øving, men er minst like effektivt som vanlig runking, om ikke lettere. Og lager absolutt mye mindre lyd. Litt vibrasjon, men ikke mye. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det er ikke lås på nadet, så det blir litt vrient. Takker for svar, skal prøve meg frem inatt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Stikk ut av hytta og gjør det i Guds frie natur, dersom du får den opp i vinterkulda. Lenke til kommentar
3nity Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fyfaan til genial tråd ontopic : Bare prøv deg fram Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 uten lyd? man lager jo ikke noe lyd når man onanerer, med mindre man sitter og stønner da. pikken kan jo ikke lage lyd. jeg prøvde det ut akkurat etter å ha lest førstepost. jeg prøvde alle mulige hastigheter osv, men jeg fikk ikke frem noe lyd. hvis du mener bevegelsen med armene og klærne og sånn kan lage lyd, så gjør som meg og sitt i bar overkropp og cum på magen. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 uten lyd? man lager jo ikke noe lyd når man onanerer, med mindre man sitter og stønner da. pikken kan jo ikke lage lyd. jeg prøvde det ut akkurat etter å ha lest førstepost. jeg prøvde alle mulige hastigheter osv, men jeg fikk ikke frem noe lyd. hvis du mener bevegelsen med armene og klærne og sånn kan lage lyd, så gjør som meg og sitt i bar overkropp og cum på magen. Haha. Årets. Nyårets faktisk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er vel bare å ta det litt rolig... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ja, det er et problem. Men problemet til mange er å ikke lage lyd når det kommer, jeg har ikke problemer med noen av tingene Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ja, det er et problem.Men problemet til mange er å ikke lage lyd når det kommer, jeg har ikke problemer med noen av tingene Lager sæden lyd når det kommer mener du? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kanskje han har sett litt mye porr, og tror han må skrike og stønne høyt for at det skal komme :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg