Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

onanere uten lyd/up'n'down

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Jeg lurer da på hvordan man kan onanere uten noe særlig lyd, eller å dra den opp og ned. Er på en hytte med folk rundt meg hele riden.

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruk vaselin og ta seige tak opp og ned. Du vil ha mindre friksjon, så du får ikke vondt i skinnet. Handa vil gli langs etter at forhuden er rulla tilbake. Dette vil lage mindre lyd, med mindre du gjør det for fort, som sagt, seige og træge tak, ikke raske og løse.

Eller bare gå på do?

Vi snakker om å dra laksen her, ikke om å starte en jumbojet :hmm:

Lenke til kommentar

Tja, det er andre måter å onanere på.. prøv å legg kukhodet/baksiden av kukhodet sånn ca midt i hånden din og sort of masser den.. Det er kanskje litt uvant og krever litt øving, men er minst like effektivt som vanlig runking, om ikke lettere. Og lager absolutt mye mindre lyd. Litt vibrasjon, men ikke mye.

Lenke til kommentar

uten lyd? man lager jo ikke noe lyd når man onanerer, med mindre man sitter og stønner da. pikken kan jo ikke lage lyd. jeg prøvde det ut akkurat etter å ha lest førstepost. jeg prøvde alle mulige hastigheter osv, men jeg fikk ikke frem noe lyd. hvis du mener bevegelsen med armene og klærne og sånn kan lage lyd, så gjør som meg og sitt i bar overkropp og cum på magen.

Lenke til kommentar
uten lyd? man lager jo ikke noe lyd når man onanerer, med mindre man sitter og stønner da. pikken kan jo ikke lage lyd. jeg prøvde det ut akkurat etter å ha lest førstepost. jeg prøvde alle mulige hastigheter osv, men jeg fikk ikke frem noe lyd. hvis du mener bevegelsen med armene og klærne og sånn kan lage lyd, så gjør som meg og sitt i bar overkropp og cum på magen.

Haha. Årets. Nyårets faktisk.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...