Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp og tips til kjøp av bilstereo

Svirre91

Anbefalte innlegg

Skal snart ha oppkjøring og siste finish av bilen gjenstår...;) Til info er det snakk om en Volvo 760 sedan...:D

Jeg ønsker en spiller, helst med USB-inngang i front og evt aux i front også hvis det er det...i hovedsak USB...:p er ikke så nøye om hvilket merke det er, bare det er et kjent et...

Siden jeg ikke har plass i hattehylla til å putte nedi 2x"6x9" så blir det et par høytalere i egenboks som kan plasseres bak nakkestøttene i bakre setet...:)

En forsterker til bass hadde også vært fint...har en Vampire 10" 600w sub, og ønsker å få utbytte av denne...

Totalt ønsker jeg ikke å gå noe over 5000kr på anlegget, men forslag kan legges frem...:)

Takker for alle svar... :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt beste forslag er å lete på finn, da sparer du mange tusen, og i tilleg på alle høytalere og forsterkere spilles inn. Det vil si timesvis med middels høy spilling, og jeg regner med at du har tenkt på full guffe hele tiden? (Klassisk volvo sjåfør)

Jeg vil råde deg til å kjøpe noen høytalere som passer hattehylla de, skjønner ikke hvorfor alle er så opptatt av 6*9... Også heller kjøpe deg en sub ved siden av, og vil råde deg til å kjøpe en 4 kanaler, og en monoblokk. Bruker 4 elementer til 4 kanalern, eller eventuelt bro koble 2, og monblokka til suben, da får du max chill lyd :D

Lenke til kommentar
Mitt beste forslag er å lete på finn, da sparer du mange tusen, og i tilleg på alle høytalere og forsterkere spilles inn. Det vil si timesvis med middels høy spilling, og jeg regner med at du har tenkt på full guffe hele tiden? (Klassisk volvo sjåfør)

Jeg vil råde deg til å kjøpe noen høytalere som passer hattehylla de, skjønner ikke hvorfor alle er så opptatt av 6*9... Også heller kjøpe deg en sub ved siden av, og vil råde deg til å kjøpe en 4 kanaler, og en monoblokk. Bruker 4 elementer til 4 kanalern, eller eventuelt bro koble 2, og monblokka til suben, da får du max chill lyd :D

Har leita masse på finn, og det er mye brukbart der...men fordelen jeg ser ved kjøp av nytt anlegg er at du får garatien på din side og du veit åssen anlegget har blitt behandlet da...;)

Godt med dunder musikk, men godt å ha litt rolig sommars musikk i bakgrunne når en cruiser igjennom landet...:cool: Ikke noe problem med å bruke mange timer med å spille inn...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...