Gjest medlem-98070 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg kopierte nettopp kontaktene mine fra 6288 til simkortet, som jeg så satte inn i N95 og kopierte til telefonlista. Det rare er...hvis kontakten Per hadde både mob nr og jobb nr før, er han nå ført opp som to kontakter, Per og Per1. Når jeg går inn på kontakten får jeg ikke opp noe alternativ til å legge til flere numre under samme kontakt. Hva har skjedd? :S vil ha lista tilbake som den var før... Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har du slettet kontaktene fra SIM-kortet etter at du kopierte dem til telefonminnet, da? Det kan hende at det hjelper. Når jeg byttet telefon sist, så måtte jeg ordne så godt som alle kontaktene mine på nytt etterpå, og jeg gikk også fra Nokia til Nokia. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Utrolig at det skal være så surrete da? Orker ikke å redigere flere hundre kontakter... Har sletta fra Sim-kortet ja, ingen forandring Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ok, så det har du gjort. Men da vet jeg ikke noe mer, men jeg vet bare at jeg hadde problemer med det samme når jeg gikk fra 3110 til N76, og da måtte jeg bare redigere og kopiere nummere osv. Men jeg har ikke flere hundre kontakter heller da.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Problem løst måtte laste ned en ny Nokia PC suite til n95 8gb (rart det ikke fulgte med? Fikk jo bare ovi suite, som var helt ræva) Edit: noe er fortsatt rart...hvorfor får jeg ikke lagt til flere nr av samme type? F.eks får jeg bare lagt til et mob nr -_- Endret 30. desember 2008 av medlem-98070 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå