Svirre91 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Som topic sier, for mange klager over at en HighTech mobil som ikke har trykkskjerm ikke er brukbar...et eksempel som kan nevnes er Nokias N96, den er proppet med teknologi og det er overraskende over hvor bra den mobilen er... Men så fort den ikke er krysset av for trykkskjerm, så er det fullt med negativ omtale med en gang... Jeg mener at vi har blitt altfor storforlangenes pr.dags dato... Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg mener touchscreen suger, blir aldri like presist som vanlige knapper, med mindre du har en touchpad og det er jo bare styr. Tungvindt å bruke også etter min mening... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Synes alt blir mye mer effektivt med en trykkskjerm. Alt kommer selvfølgelig an på hva man bruker telefonen til. Men, fks. surfing er så evig mye bedre med en trykkskjerm. Klippe/lime tekst på en telefon uten trykkskjerm er et ork, samt menynavigering tar mye lengre tid. Test en N96 og deretter en 5800, så ser man at S60 faktisk kan være brukbart til noe annet enn å trykke seg ihjel i alskens menyvalg. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Synes alt blir mye mer effektivt med en trykkskjerm. Alt kommer selvfølgelig an på hva man bruker telefonen til. Men, fks. surfing er så evig mye bedre med en trykkskjerm. Klippe/lime tekst på en telefon uten trykkskjerm er et ork, samt menynavigering tar mye lengre tid. Test en N96 og deretter en 5800, så ser man at S60 faktisk kan være brukbart til noe annet enn å trykke seg ihjel i alskens menyvalg. Er selv enig i at surfing er noe helt annet, og mye enklere med trykkskjerm, men det blir "tungvint" etterhvert følte jeg... Hatt SE P1i, SE W960i, HTC Tytn II og en smarttelefon fra HP, og etter 3 mnd aktiv bruk med trykkskjerm ble jeg rett og slett lei det...for det første; det var lett å komme borti skjermen når du hadde den i lomma og du ikke hadde tastelåsen på...f.eks ved innkommende anrop, og for det andre; helt idiotisk å bruke når du var ute på farten. Enten om du gikk, satt i en bil, på bussen eller lignende så bommet du en hel haug av ganger. Dette ble som sagt irriterende i lengden, og det å gå tilbake til vanlig mobil uten touch var himmelsk. Sant nok er dette min erfaring bare... men det som jeg syns er at folk klager over en mobil som ikke har alt... Endret 30. desember 2008 av Svirre91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå