Gå til innhold

Forskjell på kdl 4500 og 4720?


Anbefalte innlegg

leste nå i lyd og bilde bladet. Kdl32v4500 gikk ut som annbefalt:). Dette sa de:

 

Supersterk kontrast og imponerende skarphet som gjør kdl-32v4500 til en tv for filmelskerne.

 

Kdl-32v4500 har litt mindre utstyr en sine større brødre i w4500 serie. Men utmerker seg likevel ved å ha innebygd mpeg4-signaler, som er nødvendig for å kunne ta in. Sendinger fra rikstv. Ellers har den fått det samme playstation inspirerte menysystenet med heftig grafikk når du navigerer deg gjennom menyene. Brukervennlig og stilig. Stilig er også førsteinntrykket når det gjelder bildekvaliteten kontrastomfanget er enormt, og går utenpå hva de andre konkurrentene i prisklassen kan vise til. Bildegjengivelsen er dynamisk og realistisk, med svært nøyaktige graderinger fra svart til hvitt svartnivået er for øvrig bekmørkt, nok til at du kanse film i et helt mørkt rom uten å skjemmes av grå tendenser. Sonys 32-tommer er definitivt en skjer vi kan annbefale. (10/08)

 

 

Denne klarer helt svart etter min erfaring med tven:).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg sony kdl32v4500 i går. UTROLIG fornøyd. NULL etterslepp, svart er svart:) ikke no lys svart som på andre tver jeg har sett:) Utrolig pent bilde og den støtter 1080p så spilling på 1080p via xbox fungerte knallbra:) må si jeg er fornøyd(L)

 

Tenkte også å kjøpe meg denne Sony`en, til xbox 360 og tv titting. ville bare forsikre om det ikke er noe hakking når man spilller bilspill, skytespill?

 

Kjøpte meg sony kdl32v4500 i går. UTROLIG fornøyd. NULL etterslepp, svart er svart:) ikke no lys svart som på andre tver jeg har sett:) Utrolig pent bilde og den støtter 1080p så spilling på 1080p via xbox fungerte knallbra:) må si jeg er fornøyd(L)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...