Green_Monster Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har tatt opp fag på privatist kontoret nå i vinter og lest på egenhånd. Jeg fikk 2 6'ere og vente plass på skolen siden sensuren fallt etter søknadsfristen. I dag lå brevet i postkassen... jeg har fått plass og starter 5 jan !! Lenke til kommentar
kommer Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gratz , hva skal du bli da? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Blir sykepleier Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sykepleier er flott. Gratulerer. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Sykepleier? Slik som setter bleier på gamle skrukkne menn, eller lege som oppererer og tjener flesk? Endret 7. januar 2009 av fjeddiu Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 De som tjener som faen er leger, kirurger osv Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 mhm ... men sykepleier er en så bred plattform til å jobbe med mennesker og kan jobbe med så utrolig mye forskjellig...Passer meg godt for jeg blir fort rastløs og liker i ikke A4 livet. (Og nei.. av over 100 rettninger å gå så vil jeg ikke tørke bæsj i rompa på gamle skrukker, jeg kommer til å jobbe med noe helt annet) Dessuten er jeg ingen bokorm/skolelys, så verken lege eller kirurg ville passet å studere for meg. Jeg har allrede jobbet innen felt der penger og resultater av salg betyr alt.. riktignok tjener man bra, men verdien i det man gjør er lik 0. Anyways... im happy Lenke til kommentar
kommer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så kan man tenke på hvor lang tid det tar å utdanne seg til lege, kirurg osv... studielånet kommer sikkert på en fin sum også Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Et studielån på 500K har da ingenting å si når man tjener grovt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå