dotGif88 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Var på island for å besøkte familien og ingenting slår nyttårsaften i Reykjavik når det kjeme til smell Første gang eg tar bilder av fyrverkeri så eg prøvde meg litt frem med instillingene. Alle bilda er uredigert kun forminska og konvertert frå Raw til jpg. bilda tatt rundt 20-15 min før midnatt, ellers har det vært det skudd opp sida den 29. desember. Hører fortsatt smell av og til. Skal sjå om eg får fiksa på eit par bilde når eg kjeme heim igjen. Endret 2. januar 2009 av dotGif88 Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sykt, trodde det hadde dårlig råd, men ser ike sånn ut Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 bare Bergen som ikke har råd til fyrverkeri.. Prøvde meg på å ta bilder av fyrverkeri eg og, men det gikk rett vest, uten ett eneste brukende bilde, neste år stiller eg heller med skikkelig stativ Mye bra bilder her etterhvert:) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Glitrande tråd. Skal lese på gode tips og sjå på bilete til neste årskifte! Endret 2. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Sykt, trodde det hadde dårlig råd, men ser ike sånn ut Det var mindre smell i år enn i fjor, sikkert på grunn av litt finans krise. Men vi islendinger har ein tendens til å ta litt av når det kjeme til fyrverkeri uansett. laster like godt opp 3 bilder til Og eit til som vise litt jule belysning Endret 2. januar 2009 av dotGif88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå