spetwols Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Som dere vet har dere sikkert lest eller hort om att vg(spesielt) har skrivet en artikel om att det har lagt ut pirat versjon av max manus som er tatt opp paa cam (noe dee ikke skulle ha gjort) Jeg gikk selv inn for og titte paa www.thepiratebay.com Skulle alldri laste ned LOL xD Men skulle bare se om filmen laa ute. Saa gikk jeg litt nedover for og titte paa kommentarene. Frks noe av dette stod paa 1 sia med kommentarer. -takk til VG som tipsa meg om denne -Ja, her også. Hjertelig takk VG! -Jeg hadde tenkt meg på kino for å se denne men etter VG's fantastiske tips i dag ser det ut som at jeg sparte meg de pengene. Takk VG som gjør sitt for å hjelpe oss trofaste lesere ut av finanskrisen! Og vidre 7 sider med kommentarer til vg som tipset folket om og spare penger! Hva synes dere om dette ? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fikk meg en skikkelig latter da jeg så alle de glade kommentarene Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er jo bra detta? Hvorfor bry seg. Gå på kino å betale 80+ idag er bare tull. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er vel ikke akkurat første gang hverken VG eller andre aviser har skrevet om en bestemt piratkopi og det har ført til at folk som ellers ikke hadde vist interesse plutselig tar ned. Akkurat i dette tilfellet har vel faktisk VG "driti seg" mindre ut enn tidligere, da de ikke direkte omtaler Pirate Bay i sin artikkel. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Cam vs Kino Kino glatt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Nå dreit du degselv litt ut og da.. Takk for at du informerer alle andre som ikke leser vg om dette. Lett om jeg laster ned Endret 30. desember 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har sett den på kino, går heller på kino igjen enn å laste den ned. Skal kjøpe den på blu-ray når den kommer... Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Nå dreit du degselv litt ut og da.. Takk for at du informerer alle andre som ikke leser vg om dette. Lett om jeg laster ned Jeg satt selv og tenkte paa det men jeg trudde virkelige dere var verdig nok til og ikke gjQre det. Dere film folk altsa Endret 30. desember 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Verdig nok.. haha Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Haahahah, lo av "verdig nok" jeg òg. :rofl. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) lol xD Endret 30. desember 2008 av spetwols Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 hvem laster ned cam??? ødelegger jo filmen helt. er så irriterende når personer går forbi skjermen og noen knasker popkorn for fult. last heller ned i hd når det kommer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hadde VG tjent noe på at flere betalte for å se Max Manus så hadde jeg kanskje vært enig med overskriften, men dette er da bare nyheter. Vil ikke akkurat si at internasjonale medier "dret seg ut" som nevnte at bilder av Muhammed endte opp i en dansk avis, uansett hvilke konsekvenser det fikk. Det er bare formidling av informasjon. Når det er sagt så ser jeg ikke for meg at de som virkelig engasjerer seg for film ser alt for mange cam-opptak. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Hadde VG tjent noe på at flere betalte for å se Max Manus så hadde jeg kanskje vært enig med overskriften, men dette er da bare nyheter. Vil ikke akkurat si at internasjonale medier "dret seg ut" som nevnte at bilder av Muhammed endte opp i en dansk avis, uansett hvilke konsekvenser det fikk. Det er bare formidling av informasjon. Når det er sagt så ser jeg ikke for meg at de som virkelig engasjerer seg for film ser alt for mange cam-opptak. Ikke jeg heller xD Men den har jo hatt rundt 5000 nedlastninger Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 last heller ned i hd når det kommer. Vi gjør jo selvfølgelig det og :-D Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg tipset VG og Dagbladet om denne tråden Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Morsomt om de hadde lagt en ny artikkel, og gjort saken enda mer kjent Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Her er en fra Aftenposten også... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Dette skjer vell med nesten alle filmer som havner på kino nå om dagen? VG: Hvor er nyhetene? Gj VG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå