Speciale Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg har hatt en Logitech mus som nå dessverre er utslitt etter ca 5 år med hard bruk hver dag, og må finne meg en ny mus, og jeg må nok ha trådløs da skrivebordet mitt er altfor rotete til å ha noe med ledning oppå der. Har noen en god ide? (Pris gir jeg bortimot blaffen i) Endret 30. desember 2008 av Speciale Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Logitech MX1000 er litt størrelse på. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Microsoft sidewinder er veldig stor !! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Microsoft sidewinder er veldig stor !! Veldig stor? Trådlaus? Hm.. Edit: Microsoft Wireless Laser Mouse 8000 ser iallefall ut som om den er av den litt større typen. Endret 2. januar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Logitech Mx revolution burde passe perfekt. Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Takker for innspill.. Da er MX revolution bestilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Woho, en forumbruker som gjør det jeg sier, uten å spør! Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Woho, en forumbruker som gjør det jeg sier, uten å spør! Vel, jeg hadde tenkt på den musa i utgangspunktet, så da var ikke valget så vanskelig lenger. Men hadde du vært Bauge, som du bruker som avatar, så hadde du heller anbefalt den billigste du kunne finne... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg mente selvfølgelig VX revolution. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå