henrik^ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Heisann! Dette er det første bildet jeg legger ut her, om jeg ikke husker helt feil. Så dette jordet på vei hjem fra jobb, og måtte bare finne nærmeste stoppested og hive meg ut av bilen, syns det var flotte greier, men føler ikke helt at jeg har fått hele stemninga med på bildet. Hva syns dere? Lysnet litt på jordet: Endret 30. desember 2008 av henrik^ Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jordet er for undereksponert. Nå burde bildet hatt navnet "flott himmel" eller noe sånn. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jordet er for undereksponert. Nå burde bildet hatt navnet "flott himmel" eller noe sånn. Lysne jordet bittelitt. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Haha, og jeg som undereksponerte det litt ekstra rett før jeg la det ut. Ny, redigert versjon legges ut i første posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå