Napoleon XIV Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg så gjennom noen bilder her i kveld og fant blant annet bildet av et tre Treet lever i den subarktiske klimasonen oppe i Nord-Varanger. Å betegne dette som et tre er egentlig å ta litt hard i for det er en ganske liten vierbusk; en avløper fra et kratt i et søkk nærheten. Det er et under at det har overlevd på denne flekken, men det er velsignet med middnattsol og har flott fjordutsikt. Naturen her kjennetegnes av høy himmel og god plass. Bildet ble tatt med Tamron 28-75mm på Pentax K10D. Ja jeg led virkelig under mangel på vidvinkel, men det har jeg skaffet til neste gang ;o) 1/1000s- f/7.1- 28mm - ISO 400 Endret 30. desember 2008 av Napoleon XIV Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Enkelt og effektivt, men skyene virker litt utbrent. Ikke at det trekker ned helhetsinntrykket noe voldsomt, men det kunne vært mer perfekt i så måte. Dermed så ligner det litt for mye på noe jeg kunne tatt, he he he. Stort enklere kan det ikke gjøres, men det er slike motiver som gir deg en god følelse allerede før du har trykket på utløseren. Du vet at det i hvertfall ikke kan bli et dårlig bilde. Nå får vi se om de skikkelige landskapsfotografene her inne er litt mer kritiske enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå