Thomas1992 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Igår kveld slo jeg av pc'n så hadde jeg glemt noe, å da måtte jeg slå på den, alt gikk som vanlig til jeg kom til login screenet, da trykte jeg inn passordet og alt, så sto det en god stund, lenger enn vanlig, så jeg bare venta, plutselig kom det en error, der sto det : for og fortsette trenger du å skrive in produkt nøkkel, å pc'n min bygde jeg selv, så jeg kjøpte ikke windows, så den er nok piratkopiert.. men jeg har tatt vare på den koden jeg brukte før det skjedde, og det virka heller ikke, + at jeg prøvde et par på internett, ingen av de funke heller ikke.. Hva kan jeg gjøre eller hva må jeg gjøre for å få det til? Vær så snill, noen må hjelpe meg, hater det.. håper virkelig jeg ikke må formatere.. Får ikke til og logge inn eller noe, kan ikke hoppe over og vente eller noe, trykker jeg at jeg ikke vil skrive in produktnøkkel logger den automatisk ut igjen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Du ber om hjelp til bruk av stjålet eksemplar av operativsystemet. Sansynligvis er eksemplaret erklært død av Microsoft og pålogging sperret. Kjøp en gyldig lisens og foreta korrekt aktiveringa av Windows. EDIT: Ser at du også tidligere har bedt om hjelp til piratkopiert software. Endret 30. desember 2008 av PerB Lenke til kommentar
Thomas1992 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Du ber om hjelp til bruk av stjålet eksemplar av operativsystemet.Sansynligvis er eksemplaret erklært død av Microsoft og pålogging sperret. Kjøp en gyldig lisens og foreta korrekt aktiveringa av Windows. EDIT: Ser at du også tidligere har bedt om hjelp til piratkopiert software. arti du Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skjønner meg ikke på enkelte. Enkelte betaler 1000-vis av kr hw når de bygger maskin, men lusne 900 spenn til operativsystemet, en av de viktigste delene av en pc, nei det driter de i. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Spør heller på freakforum eller noe lignende. De hjelper deg gjerne Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det er ikke tillatt å be om hjelp til å gjennomføre straffbare handlinger her på forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg