girlygirl123 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som gidder å nevne noen bra nintendo wii spill? =) Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som gidder å nevne noen bra nintendo wii spill? =) Hvilken type sjanger liker du da? action? eventyr? osv.. minigames? langvarig spill? Lenke til kommentar
girlygirl123 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som gidder å nevne noen bra nintendo wii spill? =) Hvilken type sjanger liker du da? action? eventyr? osv.. minigames? langvarig spill? Jeg liker egentlig alt mulig.. Men jeg er glad i sånne langvarige, sånne man skal runde liksom. :!: Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 zelda,metroid prime 3, super mario galaxy, okami,zack og wiki, de blob. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Legend of Zelda - Twilight Princess er et must. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Super Mario Galaxy er et must. Teknisk sett er det rent plattform, men det er så bra laget at det nesten er i en egen kategori. Ellers har vi Okami, Zelda, Bully, Fire Emblem, diverse Sonic spill og Spyro, for eksempel. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 metroid prime 3: corruption, the legend of zelda: twilight princess og super mario galaxy. dette sto det i "konklusjon" i omtalene av spillene, fra gamer.no: Super Mario Galaxy er en opplevelse som bare fortsetter å gi. Man oppdager, oppdager, og oppdager igjen, men de gamle oppdagelsene rekker aldri bli kjedelige før man må bruke kunnskapen på nye måter, eller får nye leketøy å utforske. Det er et spill så latterlig iderikt og sjelfullt at det får konkurrentene til å framstå som fantasiløse, det er det mest kunstferdige Mario-spillet fra Nintendo siden Yoshi's Island, og det er et fullstendig essensielt kjøp. Galaxy er, ganske enkelt, et mesterstykke av et spill – utrolig sjarmerende, fantastisk variert, glitrende stilisert og med et lydspor som gjør meg euforisk. Det beste plattformeventyret – nei, det beste spillet – jeg har spilt på flere år. 10/10 Metroid Prime 3: Corruption kunne vært mer progressivt, det kunne ha budt på enda mer engasjerende småtrefninger mellom de vidunderlige storslagene, og det kunne presentert en science fiction-saga som var lettere å sluke hel. Det er imidlertid klin umulig å bli spesielt sint på et spill med en så utsøkt følelse for rytme og spenningsoppbygging, så proppet med stemningsfulle, utenomjordiske vistaer og spennende oppdagelser. Og det er denne rytmen som gjør dette spillet magisk. Ikke de gode kontrollene i seg selv, ikke de fantastiske sluttfiendekampene i seg selv, og ikke de konsistent strålende gåteoppgavene i seg selv – men kombinasjonen av dem. Rolig, metodisk utforskning avløser intens kamp. Intens kamp avløser rolig, metodisk utforskning. Etter hver intenst tilkjempede seier venter et nytt leketøy, og gradvis åpner du opp denne kinesiske esken av spillsnop mens du søker etter sannheten om den nye faren som truer galaksen. 8/10 Twilight Princess har alt. Det ser vidunderlig ut, det høres vidunderlig ut og det tilbyr et enormt eventyr bestående av grandiose kamper, følelsesladde øyeblikk og frydefull utforskning. Det er et mye mørkere eventyr enn vi fikk med Wind Waker – og ofte nettopp derfor mer genuint medrivende for et voksent publikum – og det er mindre umiddelbart enn de fleste Zelda-spill før det, men framfor alt er det godt. Fantastisk godt. Det er sjelden jeg engasjerer meg så mye i noe at jeg blir frustrert av å ikke kunne spille det absolutt hele tida. Twilight Princess er slik. På sitt beste er det snakk om en av mitt livs største spillopplevelser – på sitt verste er det aldri mindre enn engasjerende. Jeg er overvunnet, hjertet mitt gjennomboret. Link vant. 9/10 Lenke til kommentar
Frankium Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg er langt på vei enig med de 2 første sidene i denne artikkelen: http://wii.ign.com/articles/913/913996p1.html Spillene på side 3,4 og 5 har jeg ikke spillt så det de får evt noen andre gå god for. Edit: World of Goo på WiiWare er også genialt om du liker små tenkespill. Er en slags blanding mellom bridgebuilder og lemmings Endret 2. januar 2009 av chrjoha Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 haha, jeg har alle!=P (bortsett fra scarface) Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Blir kanskje langt unna det du liker best, men hvis du spiller mye sammen med andre, vil jeg anbefale Rayman Raving Rabbids TV Party! Bra humor og ganske oppfinnsomme spill. Det er kanskje litt få spill så det kan bli litt kjedelig hvis du spiller det lenge, men sammen med andre er det kjempebra! Men husk at du må ha både wimote og nunchuck for å spille Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 psj! jeg har raymand og 2ern, men vi spillet alltid wario ware på tur, selv med 4p for det! det beviser hvor dårlig det!=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå