Kamroon Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hei, Jeg søker en Call of duty 4 clan ..... Gamertag: Norwegian Claws K\D ratio: 1.04 (kommer til å bli bedre ) Jeg har ikke spilt CoD 4 så lenge men jeg har spilt FPS spill før (eksempel CS:S) og jeg pleier å spille om natta ikke så mye i morningen og jeg er ikke en sniper jeg bruker bare sniper noen få ganger.... og jeg er LvL 42 Jeg har MIC og.......vel vet ikke hva mer jeg skal skrive men håper noen vil ha meg med i clanen da Legg meg til på XBL og send melding eller bare skriv her ^^ (-(-_(-_-)_-)-) Endret 30. desember 2008 av kingkamran Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kan jeg spørre om hvorfor alle skal være medlem av en klan? Er det ikke bedre å finne folk å spille med utenom det? Lenke til kommentar
GR_Reverend Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vi i Gamereactor Nor ser etter medlemmer i blant annet Cod 4. Du er velkommen til å se om du vil bli med her. Besøk nettsiden vår www.GamereactorNor.tk Lenke til kommentar
FireToast Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jæævli bra faen, faen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Kan jeg spørre om hvorfor alle skal være medlem av en klan?Er det ikke bedre å finne folk å spille med utenom det? Syntes alle med clantag i cod4 er idioter. Ser så sykt tilbakestående ut. "[XxxxXX_KiLl-CrEwZZZzROFL]Im_a_us_tard" "neptjune" derimot. Vakkert og stilrent. Endret 23. januar 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå