danfuruvarp Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei kjøpte nytt radeon hd4870 skjermkort fra powercolor da jeg egentlig hadde lyst på sapphire,men det var visstnok mye bugs med det kortet, problemet er med mitt kort at kjølevifta ligger på omtrent maks turtall hele tia og den brøker mer enn jag absolutt orker å høre på, ifølge catalyst center ligger temperaturen på 55 grader celsius +/- noe da den endrere seg litt, noen andre med slike problemer ? Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei kjøpte nytt radeon hd4870 skjermkort fra powercolor da jeg egentlig hadde lyst på sapphire,men det var visstnok mye bugs med det kortet, problemet er med mitt kort at kjølevifta ligger på omtrent maks turtall hele tia og den brøker mer enn jag absolutt orker å høre på, ifølge catalyst center ligger temperaturen på 55 grader celsius +/- noe da den endrere seg litt, noen andre med slike problemer ? Jeg hadde tilsvarende opplevelse med et Asus EAH 4870 512MB kort. Viftekontrollen fungerte helt fint i ca 24 timer - så bestemte vifta seg for å gi gass og aldri slakke ned igjen. Støyen var utålelig og kortet ble sendt i retur. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 last ned rivatuner å prøv å styr vifta derfra...midlertidig løsning hvertfall Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Takker for tips, men fant ut at jeg hadde manuell viftestyring vis catalyst center. så da ble den mye mer stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå