johome Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Fant en liten sammenlikning mot EM1. HDDErase 3.3 http://www.youtube.com/watch?v=axRwFufoHAc&feature=related Du finner det her : __________________________1 __________________________2 __________________________3 __________________________4 __________________________5 __________________________6 __________________________7 __________________________8 Last ned SIW Deretter : __________________________9 Slik bruker du Acronis til å klone : 1 : Velg "Clone Disk" 2 : Jeg velger her "Automatic" Velg "Manual" for bedre kontroll over partisjoner osv. 3 : "Source Disk" er den disken jeg skal klone ifra. 4 : "Destination Disk" er den disken jeg skal klone til. 5 : Trykk på "Proceed" 6 : Trykk på "Reboot" 7 : La maskinen reboote. Ikke foreta deg noe som helst i BIOS, mens Acronis jobber. 8 : Acronis er nå ferdig med å klone. __________________________10 Start > kontrollpanel > Administrative Tools > Computer Management > Disk Management (diskbehandling). Eksempel på diskbehandling: Start > Control panel > System > Advanced > Startup and recovery > Settings. Fjern haken "Automatic restart " Hvor mye minne som er tilgjengelig: Trykk CTRL - ALT - DELETE og velg start oppgavebehandling (TaskManager). Velg så fanen Ytelse (Performance). Physical Memory > Total. I dette tilfellet er det 8.3 GB. Som vist i dette bildet: datagyri682 HDDErase 3.3 hdderase33.rar Endret 16. januar 2014 av johome Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen av tagsa i videoen står det: Armin van Buuren, trance osv. Kan jo starte med å sjekke ut Armin og søke litt på trance og slikt på youtube. Hører en del på trance selv, men da er det mer dunk og bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå