Cuneax Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Da har jeg oppdatert førsteinnlegget med nyttige lenker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Som vi sier public i CS: GJ, cun. Snøballen blir større nå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Må bare beklage at jeg er litt fraværende for tiden, men RL har tatt meg igjen på mange plan Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dette har blitt nevnt litt på det andre forumet men tenkte jeg kunne ta det her, hvis jeg opprettet en irc kanal, så kan vi ta et lite møte søndag kveld? Hvor vi har litt brainstorming osv rundt dette? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvis dere fortsatt trenger frivillige, stiller jeg gjerne opp. Kan hjelpe til med design på siden, samt litt på forumet. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Mye bra som har blitt gjort i det siste ukene, men det ser ut til at det har vært lite fremskritt på det kanskje viktigste området: publiseringsplattformen. Får vi ballen rullende, altså publiseringsplattformen opp å kjøre, vil det strukturelle og juridiske arbeidet (som har fått mye fokus til nå) ganske raskt komme på plass (lettere å få noen til å legge inn et arbeid når de kan se fruktene av arbeidet med en gang). Mangel på teknisk kompetanse ser ut til å være det største hindret ved dette tidspunkt, men det er ikke et uoverkommelig hinder. Til nå har taktikken vært å la kompetanse komme til oss, ved å endre på dette tror jeg vi uten alt for store problemer skal kunne skaffe den nødvendige kompetansen. Det er ikke akkurat slik at det er underskudd av slik kompetanse her på forumet. Jeg leste litt om WordPress for noen dager siden, og jeg må si at jeg ble en smult skeptisk til bruk av denne publiseringsplatformen. Den virker som den er for mye blogg og for lite artikler. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det går vel under noe av det samme? Har selv lest meg litt opp på Wordpress og sett hva man kan gjøre med det. Wordpress er rett og slett veldig veldig tilbøyelig (med mangel på et bedre ord). Kanskje det er lurt å lage en tråd i Web-delen og spørre hva de sier der? Anbefaler igjen alle å registrere seg på forumet vårt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg kan sikkert bidra på den tekniske fronten når jeg er mer kompetent. Dvs. ikke nå (men det er fullt kjør med webdesign, interaktivitet og alt det der på universitetet for tiden). Dog vil det ta sin tid, i hvert fall ut året kan jeg tenke meg. Men det er vel et par guruer som alt har sagt noe i denne tråden, er det ikke? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har jobbet noe med Wordpress i form av www.fulhamsupporter.net som jeg drev en gang for lenge siden. Erfaringsmessig er Wordpress lett å håndtere og lett å styre i sin egen retning. Med det mener jeg at det er du selv som bruker som får muligheten til å definere hvordan du vil at det skal se ut. Ellers bruker jeg selv CuteNews nå...med CuteNews er du i betydelig større grad avhengig av å ha noen med god kompetanse på både designdelen og programmeringen, skal du få det funksjonelt og effektivt. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har ikke rørt CuteNews på noen år, men hvis ikke det har blitt utviklet latterlig mye er det nok noe man skal holde seg unna. Wordpress er kanskje først og fremst rettet til bloggere, men jeg mener at det er sterkt nok for en side som dette. Ikke bare har det utrolig mange utvidelser, enorm brukerstøtte og god og semantisk kode. Det er nemlig så sabla enkelt også. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Uansett mener jeg at vi bør finne ut hvilke muligheter vi vil ha i publiseringssytemet før vi begynner å diskutere hvilket vi skal velge. Det gjør det hele litt lettere. Og kan vi diskutere dette på det andre forumet så det blir litt mer oversiktlig? Endret 31. januar 2009 av :--{D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Er ingen krise om en ved en senere anledning finner ut at Wordpress ikke duger som publikasjonssystem og gå over til noe annet, vi må først og fremst få opp siden.. Som det blir sagt her så hiv dere inn på det andre forumet så en kan få en samlet diskusjon på dette og ikke spreddover 1000-steder. Endret 31. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er ingen krise om en ved en senere anledning finner ut at Wordpress ikke duger som publikasjonssystem og gå over til noe annet, vi må først og fremst få opp siden.. Det er jeg fullstendig uenig i. Når vi først bestemmer oss for noe, så må vi gå for det. Dessuten går siden en sikker død i møte om den bare blir kastet opp uten vanntett skrog. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Må si meg enig med wh1te her. Om vi hiver opp siden uten å ha gjort et grundig forarbeid, så vil skuta synke like fort som den ble sjøsatt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg har herved bestemt at det blir et møte søndag den 8. klokka 20.00. Det blir på Teamspeak, IRC eller noe annet. Det finner vi ut av. Har du noe å si om det kan du gjøre det her. Sånn det er nå blir det mye snakk, men så nesten ingenting gjort. Derfor er det viktig med et kick-off møte Endret 2. februar 2009 av :--{D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gjelder dette møtet for alle som vil være med, eller? Stemmer for IRC, værtfall. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dette møtet gjelder alle som vil være med, alle som vil bidra, alle som vil følge med, alle som har noe å si. Tror IRC blir det ryddigste. Tror det er kjekt å få satt opp en møteplan også. Flott om de som kan skriver det i tråden, så får vi litt oversikt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Synes Teamspeak/VT blir litt for surrete/masete, så ja, IRC er nok beste. Flott om de som kan skriver det i tråden, så får vi litt oversikt. I'm in. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi fra HWRadio-konseptet brukte/bruker IRC til kommunikasjon i våres møter - så jeg støtter det fullt ut. Det er ikke sikkert alle har tilgang til mikrofon, noen må kanskje klundre litt for å få god lyd ut til høyttalere, finjustere støy etc. I det hele tatt, IRC er noe alle har/kan få tilgang til uten problem og er lettere å kommunisere med. Mirc, Chatzilla, chat via web med Java etc. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.Fylles i papirformer ca halvfulle.Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.Ha på glasur når de er kjølnet ned. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå