atlerovik Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Som tittelen sier. Skal ha en mini-pc til min 3-åring som skal spille Josefine spill (!). Trenger derfor CD-leser. Kan ikke se at noen har i farten. Noen som vet om noen? Hva er evnt. et billig og lite alternativ? Endret 30. desember 2008 av atlerovik Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ekstern cd-rom funker flott. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Du er ikke avhengig av cd-rom dersom du er villig til litt fikling med et program som emulerer cd/dvd plater. Jeg bruker DAEMON Tools Lite til å kjøre spill fra. Essensen er at du lager en kopi av cd-romen og legger dette på harddisken til pc'en. Deretter lar du programmet jeg linker til simulere en cd-stasjon med plate-image du laget. 100% trygt og platen har du i mange år uten risk for stygge riper etc... Lenke til kommentar
atlerovik Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Ekstern cd-rom funker flott. Ikke når en 3-åring skal sitte med maskinen på fanget. Deamon tools er jo et alternativ. Men dette spillet sjekker om CD står i spilleren. Vil dette funke? Betyr svarene deres at ingen mini-pcer har cd/dvd leser? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Joda, denne Lenke til kommentar
atlerovik Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Er den noe å satse på da?? I forhold til Asus og Acer f. eks. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 kort sagt; Nei. Gidder ikke komme med begrunnelse, det er skrever mange ganger før; bruk søk-knappen Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Det fungerer med flere typer "låsefunksjoner". Kan ikke garrantere, men jeg tror programmet takler det meste av spilltyper. Programmet emulerer en DVD-stasjon. Dette vil si at programmvaren som er laget oppfatter det som om at du kjører spillet med en fysisk plate i spilleren. Diverse emuleringstyper må aktiveres for at dette skal fungere. Som oftest fungerer det med å aktivere alle valg EDIT: Dette er da et alternativ til pc med dvd-rom og ikke eneste mulighet selvfølgelig .... Endret 30. desember 2008 av The Metal God Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå