makrellen111 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 hva faen skjer? folk blir rød i hud og tryne etter å ha drikki alkohol.. og hvordan bli kvitt det? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hmm hva mener du? Rød ? Rødmer eller allargisk rød ? xD Har ikke opplevd det (tror jeg da) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tror det er ganske normalt, om du har drukket i mange år. Bare spør Sir Alex ;-) Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Åååååååååååååå sånn rød ja.. Hmm har ikke opplevd det nei. Vet ikke helt hvordan du blir kvitt det. Slutte å drikke og bli helt avholds? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mange som blir det, har sett det på flere kompiser, veldig rødlig i kinnene spesielt... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Alkohol har jo en direkte påvirkning på huden. Den bedøver nervene til en viss grad. Den utvider også porene. Alkoholen gjør at kroppens hormonproduksjon endres midlertidig. TIng som dette gjør at huden kan ha en litt annen farge. Det som hjelper er ofte å vaske ansiktet med skrubbesåpe, eller ha en "oppvåkningskrem" som har ingredientser som frisker opp huden. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 har noen venner som blir helt røde på overarm og brystet og glo heit.. er normalt ja, kroppen som reagerer litt på alkoholen, ikke farlig Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Alkohol ekspanderer alle kapilærene i kroppen, og man taper varme utrolig raskt ut av de stedene som er mest utsatt - som hodet. Jo kaldere det er, jo større blir denne effekten. Kroppen mister evnen til å regulere temperatur. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Av og til blir jeg selv helt tomatrød i ansiktet, bryst og armer når jeg drikker. For min del er det bare å holde seg unna de sterkeste sakene ( iallefall på vors) og også huske på å spise meg mett før jeg drikker. Dette skjer som regel bare 1 gang når jeg drikker ( på vorset) og er som oftest over etter 10-30 min. Straks jeg kjenner jeg begynner å bli nokså heit roer jeg ned drikkinga en liten stund, dette bruker å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå