Gå til innhold

Nyttårs drikke (hjelp)

toy_man

Anbefalte innlegg

ja, begge er brennevin, men forskjellige råstoffer,

sånn er det med hvitvin også, eks, Chardonney og Riesling, 2 vidt forskjellige hvitviner, med vidt forskjellige smaker... liker du en type hvitvin betyr det ikke at du liker andre typer, samme som brennvin, liker ikke aquevit, men liker whiskey.. så å si at all hvitvin er hvitvin er ikke sant, og jeg er ikke en spess vinkjenner engang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du bli full, dropper du den strawberrydrinken, og shotter opp vodkaen!

Bare unger som tror det er kult å bli stup full på et kvarter. Er du over 20, egentlig?

Bøyer meg i støvet. Jeg trodde han skrev at han hadde for lite drikke, og skulle bli full, men det stod det ikke!

Sorry.

Lenke til kommentar
nei, for alle hvitviner er så og si forskjellige, er jo en grunn til at man har forskjllige prisklasser,

blir som å sammenligne Vodka og Whiskey, begge er brennevin..

Begge er brennvin ja ;) . Men hvitvin er hvitvin uansett hvordan man ser på det.

Så du vil si at en hvitvin til 3000 kr+ litern er det samme som en hvitvin til 80 kr litern? Begger er i en forstand hvitvin ja, men enkelte av de kan ikke sammenlignes med hverandre.

Til trådstarter; hvis du ikke har som mål å spy i løpet av kvelden, så ville jeg nok droppa den jordbær drinken! det er ingen fylle drink =p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...