Gå til innhold

Billigere spill på xbox 360 en Ps3

head_hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde ikke et spill på xbox 360 vere billigere en på ps3 siden en blue ray disk koster ca 100kr/pr mens en dual layer dvd(som brukes i de fleste 360 spill) kuster under 20 kr/pr.

Hva baserer du disse prisene på?

Utgangspunktet for en diskusjon som denne må jo være produksjonskostnadene. Å produsere en Blu-ray plate koster ikke 100 kroner, og det koster heller ikke 20 kroner å produsere en to-lags DVD.

Per i dag er forskjellen minimal, hverken Blu-ray eller DVD koster mange kronene per stk å trykke i store kvanta.

Lenke til kommentar
Prisene er etter komplett sine varer.

Ellers går det bra? Tror du bør tenke deg om neste gang før at du baserer produksjonskostnader ved trykking av blu-ray medier på prisen nettbutikker selger brennbare blu-ray plater for.

Godt det ikke er bare meg som fikk lattermusklene godt igang ved hjelp av denne tråden og vinklinga på den

Lenke til kommentar
Komplett idiotisk, spør du meg.

Trenger ikke se lengre enn til din signaturen din at du er en ps3 slave.

Uansett om prisen på blue ray og dvd er dyrere på komplett men uansett det er ikke selve prisen jeg snakker om. det er forsjellen mellem de 2 prisene. og det jeg lurer på er viss det er forsjell på prisene da burde det vere forsjell på spillene. det er jo dyrere og kjøpe en blue ray film enn en dvd film.

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...