vinterharen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 hei, jeg har kjøpt en BenQ FP222Wa skjerm av en venn av meg. Jeg fikk ikke med driver cd til skjermen, så jeg lurte på om noen kunne linke meg til en side hvor jeg finner driveren slik at jeg kan laste den ned Jeg har lett rundt på nettet selv, men er altfor "noob" til å kunne finne frem takker for svar! Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 hei, jeg har kjøpt en BenQ FP222Wa skjerm av en venn av meg. Jeg fikk ikke med driver cd til skjermen, så jeg lurte på om noen kunne linke meg til en side hvor jeg finner driveren slik at jeg kan laste den ned Jeg har lett rundt på nettet selv, men er altfor "noob" til å kunne finne frem takker for svar! No problemo: http://benq.no/support/downloads/downloads...ads&dtype=D Kjører du XP så trenger du ikke driver ;-) Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 BenQ er dårlig med å levere drivere på nettsidene sine. Jeg er rimelig sikker på at det finnes en XP driver på CDen som fulgte med skjermen. Hør med kompisen din om han fortsatt har den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå