Bulfen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Her kommer mitt første bilde, er amatør, så all konstruktiv kritikk tas imot med takk Bilde er tatt med et Nikon D60 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Anbefaler bruk av stativ når du tar bilder med lang lukkertid. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja det er nok ikke en dum ting med stativ på slike bilder. Et improvisert stativ duger som trening for å se forskjellen samt å se hvor tøft det blir. Anbefaler også at du nedskalerer bildet til max 1280 pixler på lengste side. Du vil nok få påpakning fra moderatorer om du ikke gjør det.. Prøv på nytt, med andre ord Lenke til kommentar
Bulfen Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Brukte stativ, men kanskje litt ustabilt, med tanke på at bildet glir litt ut Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Dette bildet lukter ganske mye nytt-kamera-postetrang. Ikke ta det ille opp men prøv å finne et mer interessant motiv og legg litt mere tanke i bildet. Lek med lys og lukkertid er morsomt, men hva forventer du egentlig av tilbakemelding? Ta deg heller en tur ut mens det er dagslys den 1. og vis oss hva du finner Lenke til kommentar
Bulfen Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Tar det ikke ille opp, er bare det å finne ut hvilke muligheter jeg har med kamera. Tenkte jeg skulle øve litt før nyttårsaften for å få tatt noen fine rakettbilder, så da er vel egentlig tanken, hva blir kulest effekt, treg lukkerhastighet som jeg har på dette bildet, eller rask? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tar det ikke ille opp, er bare det å finne ut hvilke muligheter jeg har med kamera. Vi har alle forsøkt oss på light trails i starten, så du er i godt selskap. Fint at du tar den holdningen som du gjør, slik at du kan få ærlig kritikk. Og dette var nok ikke noe særlig å skrive hjem om, men det skjønner du allerede. Og velkommen skal du være med din første tråd i BK. Jeg håper det blir en av mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå