Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Recycle Bin borte

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et litt stort problem.

Det har seg sånn at Papirkurven min har forsvunnet på mystisk vis, og jeg trenger den tilbake. Gjerne UTEN å slette filene som ligger i den.

Jeg bruker Windows XP x64

Allerede har jeg prøvd det mest enkle som å slette en fil og deretter søke etter den. Da fant jeg ingen fil. Og å gjenopprette papirkurven via TweakUI. I tillegg til dette har jeg prøvd å fjerne og legge til registernøkler, både manuelt og via en fil jeg har lastet ned.

I tillegg, når jeg skrev "rd /s c:\recycled" fikk jeg melding om at windows ikke kunne finne filen.

Jeg sitter igjen og er tom for idéer. Gjenoppretting av windows er absolutt last resort.

Takk på forhånd for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I min xp kan jeg slå av "skjul beskyttede operativsystemfiler" og gå inn i recycled katalogen manuelt. Der inne vil du kanskje se en eller flere filer med rare navn, og hvis du dobbeltklikker på en av de kan du komme inn på filene du har sletta hvis du ikke har fjerna de fra recycle bin selv :)

(fins sikkert en mer "proff" måte å gjøre det på hehe)

Endret av Uncas
Lenke til kommentar
I min xp kan jeg slå av "skjul beskyttede operativsystemfiler" og gå inn i recycled katalogen manuelt. Der inne vil du kanskje se en eller flere filer med rare navn, og hvis du dobbeltklikker på en av de kan du komme inn på filene du har sletta hvis du ikke har fjerna de fra recycle bin selv :)

(fins sikkert en mer "proff" måte å gjøre det på hehe)

Kan du utdype hvordan jeg navigerer inn i Katalogen manuelt? Uansett takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...