Gå til innhold

nokia 5800 (kanskje iphone)?

reika929

Anbefalte innlegg

Hei :-) jeg har planer om ny mobil. Lyst på noe litt mer spennende og nytt, derfor jeg har sett litt på mobiler med touch skjerm. Jeg har er sliten nokia n95 og synes egentlig meldinger og menysytem fungerer greit på den.

Derfor lurte jeg litt på om noen har noen anbefalinger:

Sett på nokia 5800.

Noen som har noen erfaringer med den?

Når sånn ca kommer den til norge?

Eller burde jeg heller vurdere enn iphone da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg er i samme båt som deg.. :)

Har vurdert sterkt ein Nokia 5800, virker veldig spennende men ikkje for avansert og fancy at den må fraktes i glasskuppel(iphone)

iphone er for spesielt interesserte meiner då eg, sidan den manglar sopass mange generelle funksjonar slik som MMS og eit ordentlig kamera, heller ikkje videokamera har den.

5800 kommer ut i slutten av januar så vidt eg har skjønt, men kan allerede bestilles frå Finland.

Eg er 80% sikker på at eg går for den:)

Lykke til med mobilkjøp... :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er viktig å presisere at 5800 ikke kommer til å knuse iPhone, da de er veldig forskjellig i grensesnitt og prioriteringer.

Personlig snuser jeg på 5800 over iPhone fordi:

- Den har bedre kamera, som også tillater filming.

- Den leveres med Nokia Maps 2.0, noe som etter min mening fungerer utmerket til NAVIGERING. (Den første som nevner Google maps kan like gjerne "shuddit".)

.. Og fordi jeg kan bruke mitt Telenor Bedriftsabbo på den uten å måtte bryte ei binding en annen plass, som jeg måtte inngå for å i det hele tatt få kjøpt den :)

Lenke til kommentar
Det er viktig å presisere at 5800 ikke kommer til å knuse iPhone, da de er veldig forskjellig i grensesnitt og prioriteringer.

Personlig snuser jeg på 5800 over iPhone fordi:

- Den har bedre kamera, som også tillater filming.

- Den leveres med Nokia Maps 2.0, noe som etter min mening fungerer utmerket til NAVIGERING. (Den første som nevner Google maps kan like gjerne "shuddit".)

.. Og fordi jeg kan bruke mitt Telenor Bedriftsabbo på den uten å måtte bryte ei binding en annen plass, som jeg måtte inngå for å i det hele tatt få kjøpt den :)

men når kan man kjøpe iphone med telenor abo. da? hvor lenge har netcom rettighetene sine på det?

men er det sånn at jeg kan kjøpe den med netcom abo. og så deretter låse den opp for 2000 ellno og bare putte inn det sim-kortet jeg bruker nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...