MathiasN1 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 skjermoppløsningen min er 800*600 hvordan får jeg byttet tilbake til det jeg hadde før ? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Start>Kontrollpanel>"Under Utseende og Personalisering">Endre skjermoppløsningen> sett den på det høyeste. Lenke til kommentar
hugin_is_me Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja her mangler info om operativsystem osv., men høyreklikk med musa på skrivebordsbakgrunnen, slik at du får opp proprties (egenskaper) eller liknende og velg den oppløsning som matcher skjermen din. Lenke til kommentar
MathiasN1 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) har windows XP problemet er at jeg ikke klarer å flytte på den pila. fargekvaliteten er på 16 bit Endret 30. desember 2008 av ct93 Lenke til kommentar
hugin_is_me Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Virker nesten som om du har installert nye skjermdrivere eller noe, for problemet dukker vel ikke bare opp av seg selv...? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er det en ekstern skjerm? Mulig du da må justere på den da. Lenke til kommentar
MathiasN1 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 jeg har ikke installert noen nye skjermdrivere, men jeg har hatt et par vansker med at skjermen ikke slår seg på når jeg slår på maskinen. så da jeg restartet pc'n var oppløsningen på skjermen uvanlig lav. da jeg kom på brukeren kom det automatisk fram "egenskaper for skjerm." siden har skjermoppløsningen vært på 800*600 skjerm.bmp Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Innstaler skjermkort driveren på nytt? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Evt skru av maskinen, ta ut skjermkortet, sette skjermledningen inn i hovedkortets egne interne dvi/vga utgang og prøve å boote på nytt. Så kan du prøve å sette opp skjermoppløsningen og om det funker prøver du å skru av, sette inn kortet igjen, koble til og skru på. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dette har tidligere skjedd med meg det var når Windows Update lastet ned drivere til mitt 8800 GTX automatisk. Hvordan fiksa jeg det? Jeg prøvde jo seff å installere originaldriverne på nytt men det gikk ikke fordi det allerede var installert en nyere driver. Og så prøvde jeg å avinstallere den som ble installert men det gikk heller ikke så jeg gikk for formatering jeg Lenke til kommentar
MathiasN1 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 nå har skjermen begynt å fryse etter 5 min også. hvordan formaterer jeg ? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Press F11 under oppstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå