Gå til innhold

BK: Velkommen til familien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven, Ole Alexander er jo støggere enn meg :p

Men bildet liker jeg. Noen vil sikkert synes at det er litt for mye som ligger i skygge, men i dette bildet så passer det slik. Denne typen bilder, der staffasje som antrekk spiller en stor rolle, blir ofte litt for "falske". Som oftest passer ikke selve personen som har klærne på seg særlig godt til stilen det legges opp til, for slike konstruerte mafia-inspirerte bilder faller ofte på "puddingtrynet". I dette tilfellet elimineres det problemet, og jeg liker det ferdige resultatet. Det jeg synes er svakheten her er posituren, eller for å være mer spesifikk stillingen på beina. Denslags bredbent sittestilling er det ikke særlig stil over, og man ser ofte litt for feit ut når man breier seg slik. At buksen er hvit hjelper heller ikke særlig da, for den får nesten litt form av pysj. Men alt i alt synes jeg det er bedre enn veldig mange andre mafia-bilder, rett og slett fordi skyggen under hatten gjør at illusjonen ikke brytes så raskt.

Lenke til kommentar
Dæven, Ole Alexander er jo støggere enn meg :p

Men bildet liker jeg. Noen vil sikkert synes at det er litt for mye som ligger i skygge, men i dette bildet så passer det slik. Denne typen bilder, der staffasje som antrekk spiller en stor rolle, blir ofte litt for "falske". Som oftest passer ikke selve personen som har klærne på seg særlig godt til stilen det legges opp til, for slike konstruerte mafia-inspirerte bilder faller ofte på "puddingtrynet". I dette tilfellet elimineres det problemet, og jeg liker det ferdige resultatet. Det jeg synes er svakheten her er posituren, eller for å være mer spesifikk stillingen på beina. Denslags bredbent sittestilling er det ikke særlig stil over, og man ser ofte litt for feit ut når man breier seg slik. At buksen er hvit hjelper heller ikke særlig da, for den får nesten litt form av pysj. Men alt i alt synes jeg det er bedre enn veldig mange andre mafia-bilder, rett og slett fordi skyggen under hatten gjør at illusjonen ikke brytes så raskt.

Tusen Takk PM, for dine herlige komplimenter. Det er en grunn til at jeg vanligvis holder meg bak kamera :p

Lenke til kommentar
syns orginalen var bedre en det nye. så ut som om noen hadde mistet soft isen på hatten hans i det nye :p

Ellers likte jeg bildet, og fikk en skikkli Godfather følelse

Haha, ja kanskje det. Det var et filter jeg brukte, så ikke så nøye på det egentlig, visste bare hva det gjorde og at det passet til beskrivelsen Carney kom med.

Lenke til kommentar

Bildet ble dessverre alt for mørkt for min smak. Skulderen f.eks forsvinner med bakgrunnen, pluss at det ble slik at jeg nesten måtte anstrenge meg for å se ansiktet til personen. En reflektor på høyre side hadde nok løftet opp en del (og muligens en under ansiktet), i tillegg til at jeg ville ha gjort personen mer lys.

Ser også at det er en hvit flekk i venstre hjørne som er forstyrrende.

Men siden du har tilgang på studio; ta med deg blitzene ut fra studioet og til en location hvor denne personen glir inn, for så å leke deg med kreativ lyssetting. Utrolig mye morro en kan ha det med slikt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...