abarhaugen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei, Jeg har kopiert cs fra en kamerat, har litt problemer med at jeg ikke kan trykke på konsole, trykker på knappen for konsoll, men ingenting skjer, jævli kjett når du ska avslutte spill. ellers har jeg noen små lagge problemer.. Noen som vet om en patch eller .no for å fixe dette? jeg kjører på: open gl 1024*768 på et hercules radeon 9700pro driver er: nyeste omega driverne... noen som vet om noe som kan fixe dette? noen som vet hvor man skifter hvilke knapp konsoll skal være på¨? Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 ok, slik fikser du problemet. Lag en snarvei til counter-strike. høyre klikk på den og velg properties. du skal nå ha et felt som heter target. der står det hvor du har instalert cs. i mitt tilfelle er det D:ProgramfilerSierraCounter-Strikecstrike.exe skriv dette etter target: - dev -console altså D:ProgramfilerSierraCounter-Strikecstrike.exe - dev -console jau, tenker det skulle løse problemet ja. men det gjør det ikke noe bedre å piratkopiere for det! Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Alternativt kan du sette inn dette -game cstrike -noipx -32bpp -nointro Kanke huske at jeg likte -dev noe særlig, får vel masse unødvendig informasjon fra servern da Gå til config.cfg i cstrike mappa for å endre hvem keys og en haug med forskjellige parametere Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 har samme s-k men når jeg trykker på esc blir skjermen svart, det lagger litt også. og jeg som akkurat har laget en dedikert cs server som står å går Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 jaa samma problemet, trykker esc da blir de svart skjerm, her fuck azz. kjører winXP engelsk. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hadde også det problemet "før", på den andre compen hvor jeg kjørte win98, alt var svart etter å ha trykket på esc, og så gått inn på spillet igjen, var relativt drit, men alt funker fint nå på denne compen md winxå Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 kan du si mer hva "compen" er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå