SpecialForce Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei alle sammen. Ønsker å kjøpe Futurama på Blu-Ray. Hvor finner jeg disse? Takk for hjelp, Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Eller så har du et par av dem her. Skulle ikke være noe problem å skaffe seg disse på Blu-ray akkurat. Episodene er det heller tvilsomt at du finner på dette formatet. Endret 30. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hva med noen norske butikker? De dere nevner er litt uaktuelle da jeg ønsker meg sesongene og ikke det andre der som er noe ekstramaterell eller lignende. Har sett de før da jeg gjennomførte et par søk før jeg spurte. Endret 31. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Da er det litt verre. Sesongene er ikke gitt ut på Blu-ray. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Det var det jeg ikke håpa på Det gjør ikke noe om jeg kan konvertere hver eneste en fra dvd format og til mp4 format, men min ps3 ønsker også å bryne seg på en liten futurama maraton runde Hvor jeg jeg etterspørre dette/se om og når den kommer ut? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er det egentlig noe merkbar forskjell på kvalitet fra DVD til HD på slike tegneserier? Med mindre du studerer bildet, så er vel ikke forskjellen fra en DVD oppskalering så stor? Legger til det at jeg ser godt forskjell ved vanlige filmer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Nei, jeg kan ikke si det da jeg så Simpsons the movie på Blu-Ray i dag. Det var ikke noen særlig forskjeller bortsatt fra tydeligere streker. En gang må jo verden forlate DVD og da kan jeg ikke se noen bedre måte enn å begynne med kjøp av filmer på Blu-Ray. En kjekk funksjon på de nyere Blu-Ray Spillerne er "oppsprettmenyen" som gjør at man kan endre innstillinger uten å gå ut av filmen. Min nåværende samling er på 3 filmer så jeg har litt å ta igjen Mener derimot at jeg ser forskjell i andre filmer. Takker for all hjelp så langt. Endret 2. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 En kjekk funksjon på de nyere filmene er den "oppsprettmenyen" som gjør at man kan endre innstillinger uten å gå ut av filmen. Det er en funksjon på spilleren din, som du også får på alle(?) dvd-spillere i dag, om jeg forsto deg riktig. Altså mulighet til å forandre lydspor, teksting, ect. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) De fleste filmer har en hovedmeny hvor slike innstillinger kan gjøres, men ved hjelp av oppsprettmenyen slipper jeg å pause filmen for å endre noen instillinger. Jeg er rimelig sikker på at andre Blu-Ray spillere har samme funksjonen, men dette kan jeg ikke bekrefte. Dumt jeg sa filmene, mente spillerene. Dette retter jeg nå. Endret 2. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) En kjekk funksjon på de nyere Blu-Ray Spillerne er "oppsprettmenyen" som gjør at man kan endre innstillinger uten å gå ut av filmen. Jeg er rimelig sikker på at Blu-Ray spillere har samme funksjonen, men dette kan jeg ikke bekrefte. Jeg kan ærlig talt ikke si at jeg helt skjønte poenget ditt. Blandet du med DVD og Blu-Ray nå? Mener du at de første blu-ray spillerene ikke hadde denne funksjonen? Endret 2. januar 2009 av Steina Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg mener at jeg ikke vet om de første blu-ray spillerene har denne funksjonen. Jeg får heller skrive "jeg er rimelig sikker på at andre blu-ray spillere har den samme funksjonen. Jeg blandet ikke DVD spillere med Blu-Ray spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå