xX Martin Xx Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hei jeg prøvde å bytte til velkomstskjerm på pcen min. Men da kom denne meldingen opp: vet noen hvordan jeg kan fikse dette problemet? (:Fikset:) Endret 30. desember 2008 av WiiMan Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har du en Lenovo maskin med fingeravtrykksleser? Mulig det er driveren til den som roter det til. Prøv å avinstaller avleseren og se om problemet forsvinner. Har vært borti dette før. Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har Lenovo pc men ikke fingeravtyrykksleser. Jeg er Administrator. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 TVT_Gina TVT = ThinkVantage Technology (IBM/Lenovo) . Løses ved å : 1. Go to Access Connections 2. Open 'Configure' (the third option - using danish version, so a bit of a translation problem;) 3. Select 'Global settings' 4. Remove the selection at 'Allow wireless connection at windows-logon' 5. Restart Fra tråden : http://www.techsupportforum.com/microsoft-...tml#post1542242 Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå