lisA- Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal gå det til neste år. Har tenkt å søke i Hedmark. Lurer bare på hva snittet ca ligger på på den linja på Hamar, Kongsvinger (sentrum vgs) og Tynset om noen vet? Og er det vanskeligere å komme inn om man egentlig bor i et annet fylke? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Holde til i Buskerud Fylke i Hønefoss...på IKT linja vår så kommer det inn 15 stk hvert år...i år så var det tre med under 2,7 i snitt som kom inn... Regner med at det har noe med pågangen på linja til hvert enkelt år... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Når jeg gikk på Hamar var det vel 4,2 i snitt tror jeg. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Når jeg gikk på Hamar var det vel 4,2 i snitt tror jeg. Varierende merker jeg...men kommer litt an på hvor mange som søker også da... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det var vel 32 søkere på 15 plasser. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Og er det vanskeligere å komme inn om man egentlig bor i et annet fylke?Så godt som umulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå