eirik845 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hei skal ha et nytt hk Intel Socket 775 intel core 2 8200 cpu.. det jeg har idag har jeg fucka opp 2 av 4 sata inganger fordi plast dritten fulger med sata kabeken og jeg har ikke fått satt de på riktig. så skal ha et med kvalitet der. skal ha minst 6 sata inganger ( ikke raid) ellers ikke noe annet en at det støtter greit med ram 8 gb minst men det er vel på de fleste hk. drr2 pc 8000.. kjører ikke sli eller crossfire så det er trenger ikke det heller. sier ikke nei takk til masse usb kontakter.. og e-sata. og at lydkorte er av grei standar da det som er på mitt nåværende hk lager suselyd i høytalerne ( det gjør de ikke andre lydkort og også testa med innebygd i hk.. kvalitet går over pris da så vis jeg må rundt 1000 lappen så må det bare gå selv om det blir dyrt. kan noe komme med en anbefaling? mvh Eirk Endret 30. desember 2008 av eirik845 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Asus P5QL-E https://prisguiden.no/product.php?productId=97209 12 USB, 1 e-Sata, 6 Sata, støtter 16Gb ram, har ikke Sli eller Crossfire. Har fått meget god omtale i tester. Endret 30. desember 2008 av Rayline TWB Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 så bra ut det takk.. holder jo med 6 sata inganger da.. man får støre disker nå.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 gamer rig, x38 eller x48 pci- 2.0, ligger her selv og lurer på hva jeg skal kjøpe, dem koster litt mer. men gode overklokkere, og pci-2.0. nå må gjøres med pci-expressen fordi jeg får syk fps drop med pci-1.0 i flere spill. med vanlig oppløsning 1280 når det er panorama utsikt. da jeg har full klokket gtx260 og halvklokket E8400. Så kjøp noe som støtter det helt til andre sier at det ikke stemmer els. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå