Carny Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det hender jeg kopierer bilder fra nettet og limer dem inn i PS, men da blir fargene helt annerledes enn slik de originalt ser ut. Det samme skjer om jeg velger "Save as..". Regner med det er noe i color profiles eller noe. Noen tips om hvordan jeg kan løse dette? Jeg har foreløpig lest litt om color preferances og color profiles og testet ut litt, men det har ikke blitt noen endring i problemet. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er ikke noen ekspert med Photoshop, men det første jeg kan tenke meg er at color mode ikke står på RGB color. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det er som oftest feil farverom som lager sånne problemer, konfigurer PS til å bruke sRGB. Eventuelt sjekk bruksanvisningen hvordan du tilbakestiller alle instillingene du har gjort. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Ok. Takker for svar. Får håpe jeg finner ut av det. Godt nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå