OleAlexanderK Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det fjerde bildet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Her synes jeg ikke at du har vært så heldig. Det ble litt for mye himmel, og fargetoningen ble helt feil der (himmelen altså). I tillegg blir muren veldig mørk - det kan nok fikses med hightlight shadows. Jeg tror nok jeg ville tatt bildet i breddeformat slik at du hadde fått med mer av muren. Eller mulgens vinklet kamera nedover slik at det ikke ble så mye himmel over bygget. Tom Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Her synes jeg ikke at du har vært så heldig. Det ble litt for mye himmel, og fargetoningen ble helt feil der (himmelen altså). I tillegg blir muren veldig mørk - det kan nok fikses med hightlight shadows. Jeg tror nok jeg ville tatt bildet i breddeformat slik at du hadde fått med mer av muren. Eller mulgens vinklet kamera nedover slik at det ikke ble så mye himmel over bygget. Tom Egentlig så er jeg nok enig med deg, men synes likevel at bildet passet godt inn i serien. Mvh. Ole Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det passer inn i serien, det gjør det. Men jeg hadde nok fjernet noe av himmelen. Tom Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det passer inn i serien, det gjør det. Men jeg hadde nok fjernet noe av himmelen. Tom Smertelig rett, som alltid Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det hjalp betraktelig. Tom Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det hjalp betraktelig. Tom Yep ;D Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg ville nok heller ha kjørt en streit sorthvitt-konvertering her. Den fargetonen er ikke særlig pen i mine øyne. Men ellers er det ok, og det passer som du skriver i serien. Men husk at en serie er aldri sterkere enn det svakeste bildet, så det er bedre å eliminere de svakeste bildene for å få et sterkere helhetsinntrykk av bildene i serien. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Men husk at en serie er aldri sterkere enn det svakeste bildet, så det er bedre å eliminere de svakeste bildene for å få et sterkere helhetsinntrykk av bildene i serien. Den likte jeg! Den skal jeg huske. Takk for et godt råd PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå