Gå til innhold

BK: Ned en gate i Krakow 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her synes jeg ikke at du har vært så heldig. Det ble litt for mye himmel, og fargetoningen ble helt feil der (himmelen altså).

I tillegg blir muren veldig mørk - det kan nok fikses med hightlight shadows.

Jeg tror nok jeg ville tatt bildet i breddeformat slik at du hadde fått med mer av muren. Eller mulgens vinklet kamera nedover slik at det ikke ble så mye himmel over bygget.

Tom

Lenke til kommentar
Her synes jeg ikke at du har vært så heldig. Det ble litt for mye himmel, og fargetoningen ble helt feil der (himmelen altså).

I tillegg blir muren veldig mørk - det kan nok fikses med hightlight shadows.

Jeg tror nok jeg ville tatt bildet i breddeformat slik at du hadde fått med mer av muren. Eller mulgens vinklet kamera nedover slik at det ikke ble så mye himmel over bygget.

Tom

Egentlig så er jeg nok enig med deg, men synes likevel at bildet passet godt inn i serien.

Mvh. Ole

Lenke til kommentar

Jeg ville nok heller ha kjørt en streit sorthvitt-konvertering her. Den fargetonen er ikke særlig pen i mine øyne. Men ellers er det ok, og det passer som du skriver i serien. Men husk at en serie er aldri sterkere enn det svakeste bildet, så det er bedre å eliminere de svakeste bildene for å få et sterkere helhetsinntrykk av bildene i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...