Hyperkloridium Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Bygg pc'er for oss jeg synes at hardware.nokunne kjøpt inn de delene som de hadde i den dærre pc byggings greiene slik at de kunne bygge pcer for en liten slant penger. Feks: [/size]jeg likte ganske godt den modellen de hadde av spilleren eller hva det nå var. så kunne de kjøpt inn delene, satt den sammen og fått penger for det. Go ide? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hardware.no er jo nettopp for oss som like å bygge PC selv. Selvsagt har andre enn selvbyggere nytte av disse sidene også. Du kan jo få bygd PC hos mange norske webshoper, hvor du selv kan konfigurere mange av delene. Full frihet har du selvsagt ikke. Hvis du ønsker å få bygget opp en PC av helt fritt valgte deler, så er det mange som helt sikkert kan hjelpe deg, mot en liten kompensasjon. Hvor mye er du villig til å betale i arbeidspenger for at noen setter sammen en PC for deg? Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Nei ingen god ide synes jeg. Bygge Pc'ene har jo halve moroa. Kanskje for de klønene som ikke klarer og bygge noe selv. :o Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Bygge Pc'ene har jo halve moroa. Totalt enig med deg der! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 best å bygge selv og en billig lcd er bedre enn en dyr crt ! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Da ville nødvendigvis hw.no tjent penger på det, og kunne ikke lenger ha vært en upartisk aktør. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Da ville nødvendigvis hw.no tjent penger på det, og kunne ikke lenger ha vært en upartisk aktør. Jøsses :o hvor saklig og riktig mening ! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Bygge Pc'ene har jo halve moroa. Totalt enig med deg der! å bygge pc er jo hele morroa. å betale for delene er jo ikke morro. ok kanskje litt morro å bruke pcen også da Lenke til kommentar
anders_g Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ta kontakt med TrackData. De kan bygge PC'en for deg veldig rimelig... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 best å bygge selvog en billig lcd er bedre enn en dyr crt ! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Da ville nødvendigvis hw.no tjent penger på det, og kunne ikke lenger ha vært en upartisk aktør. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 en billig lcd er bedre enn en dyr crt ! You wish.. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ta kontakt med TrackData. De kan bygge PC'en for deg veldig rimelig... *HOST* Billig var det jo ialle fall IKKE Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ta kontakt med TrackData. De kan bygge PC'en for deg veldig rimelig... Lukter reklame lang vei... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har handla med trackdata og kan si det er det verste og mest useriøse jeg noensinne har opplevd (etter itbutikken da seff). Oppfordrer alle til å styre langt unna, useriøs fjortis som driver sjappa. HOLD DERE UNNA! Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ta kontakt med TrackData. De kan bygge PC'en for deg veldig rimelig... "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hmm.. legg merke til at trackdata.no linker fornøyde kunder videre til hardware.no webshop-guiden, mens de negative erfaringene går hvor... ??? Men jeg hadde gjort det på samme måte selv så jeg skal egentlig ikke si noe. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå