Janster Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Neida..den NEKTER og gjenkjenne kortet uansett hvilke drivere jeg bruker. Jeg får bare uidentifisert kort. Mao mulig er det de driverene jeg brukte før til kortet som ligger og blokkerer..men hvordan får jeg fjernet alt..? Dette er slitsomt.. Hilsen Janster Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 En kompis av meg hadde samme problemet. Det vi gjorde var å legge in WinXp, siden den finner alle drivere selv, så slipper du å tenke på sånt. Ellers så kan du jo prøve å se på 3com si hjemmeside om drivere til korte ditt er der. Lenke til kommentar
andyp Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Last ned ny drivere fra 3com ja! prøv også Windows 2000 drivere (hvis du har). Det er mulig at du må legge inn disse driverene manuelt, men det er egentlig "a piece of cake":-) 3com har god støtte med drivere, så dette bør fungere!! Lenke til kommentar
Janster Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Hei, takker for tipsene, men problemet er ikke at jeg mangler driverene, det er at den har sluttet og gjenkjenne kortet permanent. Jeg har ingen anelse hvordan og fjerne de driverene som muligens ligger og skurer i bakgrunnen. Den fant kortet perfekt før, men da jeg byttet det ut for og teste et annet et, så sluttet den og fungere med det 3com kortet jeg hadde. Veldig surt siden det 3com er mye bedre en winbond skiten jeg bruker nå. Hilsen Janster Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Har du prøvd å bytte PCI-port...kan være at det er noe feil med den... Lenke til kommentar
xeon Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Du vet vel om oppdatering av drivere i Device Manager..... Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hvilket 3com kort er det? Har cd med alle 3com driverene for Winxp... send en e-mail hvis du fortsatt har et problem... [email protected] Energizer_x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå