smygarn Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg får bare til å legge inn URL til avataren, og ikke mulighet til å laste den opp.. Min ligger nå på crosswinds, og det går tregt å laste den (de gangene det ikke kommer opp crosswindsbanner istede for den da) Om det ikke går å få lastet den opp til serveren, er det noen som gidder å hoste en stakkars 4kb avatar? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 jeg kan hoste jeg.... send meg en mail med bilde og jeg legger den opp og sender adresse til deg Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 smygarn: den avataren der er nok litt i største laget. Står i reglene at den skal være max 50*50 eller var det 60*60 Din er større. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 den dere nå ser som "min" er det banneret jeg nevnte.. det suxx Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 du har fortsatt for stor avatar, max 50*50 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 hva ble det forresten til med animerte avatarer? finner ikke noe klar info om dette, men er det lov å bruke dette eller ikke? er iallefall fortsatt noen få folk som bruker dette her på forumet ser jeg. :-? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 QUOTE hva ble det forresten til med animerte avatarer? finner ikke noe klar info om dette, men er det lov å bruke dette eller ikke?er iallefall fortsatt noen få folk som bruker dette her på forumet ser jeg. :-?Er nok ikke lov. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Her finner du masse avatarer du kan bruke. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 [off off topic] QUOTE QUOTE hva ble det forresten til med animerte avatarer? finner ikke noe klar info om dette, men er det lov å bruke dette eller ikke?er iallefall fortsatt noen få folk som bruker dette her på forumet ser jeg. :-?Er nok ikke lov. Hvorfor i huleste er ikke dette lov. Trekker kanskje oppmerksomheten bort fra innholdet? vet ikke jeg. Slike som disse er da lov : (litt mindre da selvsagt men...) Visste forresten ikke at du hadde konto på forumet smygis! [/off off topic] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det har vi hatt nok diskusjoner om, søk og du skal finne. etter mye om og men så ble det til at man ikke skal bruke animerte avatarer. det er teksten som er hovedpoenget, ikke avatarene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 -er iallefall tydelig at enkelte ikke har fått dem med seg. Ser fortsatt noen med animerte avatarer her på forumet Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 QUOTE -er iallefall tydelig at enkelte ikke har fått dem med seg. Ser fortsatt noen med animerte avatarer her på forumet ja det er en del som bruker animerte. De må da lære seg reglene snart Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 animerte er mye råere. men forstår hvorfor de ikke er tillatt her. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 QUOTE animerte er mye råere. men forstår hvorfor de ikke er tillatt her. Ja, enig me deg her, skulle akkurat til å skrive d... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg