whreet Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei, Jeg har et problem med min hp w5150.no For 2 dager siden funket Tråløse internettet på pcen, men nå så er plutselig den trødløse logoen på "Nettverkstilkoblinger" borte, det vises bare "Local Area Connection". Noen som vet hvorfor, og hvordan man fikser det? Jeg har også prøvd og instalere "Wireless" drivere, men da kommer fortsatt bare Local Area Connection opp. Tusen Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Høyreklikk på Mine Nettverkssteder på skrivebordet ditt og velg Egenskaper. Høyreklikk på Trådløs nettverkstilkobling og velg egenskaper. Merk av for Vis ikon i systemstatusfelt i tilkoblet modus. Lenke til kommentar
whreet Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Et annet sted jeg kan finne Mine Netverkssteder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Et annet sted jeg kan finne Mine Netverkssteder? Start - Innstillinger - Kontrollpanel - Nettverkstilkoblinger <--- for XP For Vista vet jeg ikke, men det gjør sikkert noen andre. Lenke til kommentar
whreet Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Oja, men det er problemet, det er ingen "Trådløst Nettverk" der, bare local.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvis du ikke ser noen Trådløs Nettverkstilkobling så betyr det at du ikke har noe trådløst nettverkskort eller lignende. Til og med hvis du har slått av det trådløse nettverket ditt som man kan på mange bærbare PCer ville du fremdeles ha sett det. Med andre ord er det trådløse nettverkskortet ditt ødelagt, løst eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå