Trio Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jo da er bare mye enklere :wink: Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jo da er bare mye enklere :wink: Tror ikke det er så mange norske sider du finner noe på, men du kan jo prøve zedge.net Lenke til kommentar
Trio Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 hvorfor går det ikke ann å slette noen bilder å toner på t310.Det bare kommer opp at eg ikke kan slette noe som er forhånds definert . det :shrug: Lenke til kommentar
cnil Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har slettet alle mine bilder på T68'n min, og det gikk akkurat som normalt. Det med ringetonene har jeg ikke prøvd, men hvor mye plass sparer du på det? Lenke til kommentar
Trio Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Du sparer rundt 55 kb på det.Kommer det ikke opp at du kan ikke slette noe som er forhånds definert? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kanskje mobil guiden vet det Lenke til kommentar
Trio Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Er det noen som har peiling Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 vits og spamme? nei det kommer ikke opp noe når jeg gjør det... dette er en forholdsvis gammel post, helt unødvenig og spamme så mye mobil eksperten/trio... Lenke til kommentar
Trio Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Når du skal slette bildene, trykker du bare på c, eller gjør du noe annet. Og jeg er ikke Mobil eksperten! Trodde vi hadde fått avklart dette nå! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvordan kan du klare å overbevise oss at du ikke er resten av trioen? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Og jeg er ikke Mobil eksperten! Trodde vi hadde fått avklart dette nå! Jeg mente ikke at dere var den samme, men begge spammet om samme greia på en post som ikke var helt ny. uansett, jeg trykker på bare "c" ja, nå husker jeg ikke helt om jeg gjorde noe spesielt, det er en stund siden jeg gjorde det. Men det skulle ikke være noe problem.. hvet ikke om dette har noe med firmware å gjøre, det er godt mulig - fordi om det ville hvert litt rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå