Gå til innhold

Sony Ericcson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på hva du trenger den til, t68i har bluetooth, men magler ting som f.eks. Polyfoniske ringetoner, mulighet for å laste ned spill....

 

T310 har ikke bluetooth, men har bra polyfoniske ringetoner, og mulighet for å laste ned spill ;)

 

Trenger du bluetooth, kjøp deg t68i, trenger du det ikke, men vil heller ha en brife telefon, kjøp deg t310

Lenke til kommentar

Jeg kommer også til å bytte min T300 med en T610 når den kommer. Jeg er kjempefornøyd med mobilen, det er bare en ting å utsette på den: Går ikke an å synkronisere mot pc. At ikke jeg kunne synkronisere mot Outlook osv. visste jeg på forhånd, men jeg trodde jeg kunne lagre sms og kontakt-liste på pc'en, nå som jeg har kjøpt infrarød adapter. Dette er ikke tilfelle, man kan bare overføre bilder og ringetoner osv til mobilen. Det er forøvrig veldig lettvint, bare drag'n'drop .mid filer osv.

 

Synes likevel SE kunne tatt seg tid til å skrive et mini program til pc'en for å lagre sms og kontakter der.

 

Den som ser en T610 til salgs, må gjerne si ifra her! Jeg har ikke sett noen antydede priser, har noen hørt noe?

Lenke til kommentar

viss du har t310 sender du:

 

<MMS Ericsson> til 1999 da får du mms oppsettet lagret på mobilen.

 

har du nokia skriver du:

 

<MMS nokia> til 1999....

 

Viss du vil ha GPRS eller WAP innstillinger, men da skriver du GPRS eller WAP i stede for MMS...( til 1999 her også..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...