darker Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) hei, har et hasteproblem. har importert iphone, og ergo bare usb lader. Skal på hyttetur idag, uten pc = ingen måter å lade på. Noen som har kjøpt en lader fra elkjøp, siba e.l. som de vet funker bra? og som gjerne er billig om noen vet om en butikk som har i oslo hadde det vært sjennialt Endret 30. desember 2008 av darker Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Får man flere steder. Mange som selger bare lader kontakter med usb uttak på også. Teknikmagasinet har til 159 f.eks Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Du får tak i originalladeren på Spaceworld,men den koster 300 kroner og da så. Hvis ikke så kjøpte jeg en til min iPod Touch 2nd. Generation på elkjøp, men den vil bare lade med originalladeren, så jeg måtte kjøpe ny. Vet ikke hvordan dette virker på iPhone jeg, og om du har 1st eller 2nd? Jeg tror den skal virke på 1st generation iPod Touch, og da gjør den sikkert det på iPhone også Endret 31. desember 2008 av Hæppi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå