int20h Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nvidia kommer med nye drivere som gir CUDA- og PhysX-støtte på bærbare PC-er. Les mer Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fint dersom nVidia tar over noe av driverutviklingen for bærbare ja. Enkelte produsenter gir omtrent ikke ut oppdateringer og har flere år gamle drivere ute på hjemmesiden deres. Tilsvarende drivere finnes heller ikke på nVidia sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Aaah! Hill, hill om Nvidia & Co. faktisk gidder støtte laptop GPU'ene sine snart. Det er driiit kjedelig å ikke kunne bruke vanlige drivere, og er bare på grunn av tull (ikke hardware). Enn så lenge er det her det skjer; http://www.laptopvideo2go.com/. Anbefales for alle som sliter med liten eller ingen support for nvidia skjermkortet i lappisen. Den siste driveren jeg fikk tak i til min laptop (fra produsent) var versjon 96.xx eller 98.xx eller noe. Under 100.xx <- gammelt!. Og nå kommer jeg ikke inn på sidene i det hele tatt, så PLEASE Nvidia, kom med drivere som fungerer på laptoper også. Huzzah Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 WHQL-drivere for alle bærbare brikker basert på GeForce 8-serien eller nyere, både GeForce og Quadro NVS vil komme iløpet av januar. Dette vil være en 180-serie driver Driverene som er ute nå er en 179-serie driver Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hadde det ikke vært for scipts fra laptopvideo2go, så hadde ikke jeg hatt ordentlige drivere i Windows. Veldig bra innsats nVidia. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hvor er denne nye driveren ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå