*F* Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Når jeg skriver f,eks 434 så kommer det logisk nok frem Hei. Hvordan gjør jeg slik at det kommer frem Gdg om jeg skriver 434? Altså slik at jeg velger ordene som skal skrive og telefonen ikke velger hvilke ord jeg skal bruke. Endret 30. desember 2008 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har ikke N95 men antar det er likt som på N82, hvor du trykker på "#" tasten nede til høyre for å slå av den automatiske ordboken. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Meny, verktøy, instillinger, generell, tilpassning, språk, ordforslag. edit: leif Endret 30. desember 2008 av Chris93 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har ikke N95 men antar det er likt som på N82, hvor du trykker på "#" tasten nede til høyre for å slå av den automatiske ordboken.Her er den bare for og endre mellom store og små bokstaver.Meny, verktøy, instillinger, generell, tilpassning, språk, ordforslag. edit: leif funket Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Om du trykker flere ganger på "#", vil du se at den forandrer mer enn bare til store bokstaver. Øverst i høyre hjørne ser du tre bokstaver med en blyant bak, når du ser to streker foran blyanten, betyr det at ordliste er på, trykker du nå to ganger på "#", vil disse strekene forsvinne og ordliste er av, og du kan skrive vanlige bokstaver. N95 har også en blyant tast (til høyre for grønn knapp). Trykker du her når du skal skrive meldinger, vil du få opp flere valg, bla ordforslag, som du kan sette av eller på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå