Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilken type fuel eller drivstoff skal jeg bruke til stormtenner? Dette er en type NPB stormtenner jeg fikk kjøpt hos en Nova Pyrotechnics forhandler. Se her. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 helt vanlig lightergass på boks regner jeg med. 99.9% sikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 helt vanlig lightergass på boks regner jeg med. 99.9% sikker. Ok, spurte produsenten ok, de sa "Du kan bare kjøpe vanlig lightergass til å fylle på lighteren. " Men er det snakk om slik du bruker til Zippo lightere, eller er det sånn annen type? Gass lignende? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 lighter"GASS" ja, ikke lighterBENSIN som man bla bruker i zippo. Gass på trykkboks skal du ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 lighter"GASS" ja, ikke lighterBENSIN som man bla bruker i zippo. Gass på trykkboks skal du ha Takk, da har jeg forstått det riktig, hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kjøpte idag Ronson Universal Gas Men når jeg fylte på økte jeg ikke mengden. Har jeg tatt feil? Skal det være "Universal Butane Gas" istedenfor? Er butan i vanlige engangslightere mener jeg, så kan jo være det jeg skal bruke? Innholdet i lighteren er som sagt en flytende veske, tror kanskje ikke den Universal Gas blir omgjort til veske, eller? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 det er universal gas du skal bruke, ja den blir omgjort til veske. enten er lighteren full eller så gjør du noe galt, evt trenger du en adapter til å fylle elns. lightergass er lightergass, uansett merke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå