XtaZ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Finnes det noen PS3 utgaver på markedet enda som har mulighet for software based bakoverkompatibilitet eller er dette blitt fjernet helt også? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 De har fjerna chippen som gjør at konsollen er kompitabel med PS2 spill. Så de har fjerna hardwaren til det. Men du kan spille PS1 spill på alle. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 var på elprice og fikk den i hus, men en ting jeg lurer på: etter å ha utført systemoppdatering og har 2 saver på prince of persia, så står det at jeg har 28gb/37gb ledig, hvor har de 10gb forsvunnet henn? Spill oppdateringer og opperativsystemet tar en del plass. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 veldig dårlig av sony og fjerne slik at man kan spille PS2 spill. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis du vil spille PS2 spill skulle du kjøpt 60 gb'en eller du kan kjøpe en billig PS2. Når folk klager på at den er for dyr så prøver de så klart og gjøre konsollen billigere og det beste alternativet var å fjenre den chippen messt sannsynligvis. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skjønner likksom ikke at noen gidder å spille PS2 spill når man kan spille PS3 spill som har mye bedre grafikk. Men jeg skjønner jo at man kan føle seg snytt da de allerede har solgt en Versjon som tar PS2 og PS3 spill. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Sindre: Vet PS3'er ikke har den chippen lengre som var i de første PS3 utgavene men vet at noen modeller som kom etter det igjen hadde software emulert behandling av PS2 spill så det var dette jeg lurte på Kjøpe PS2 i tillegg til PS3 er uaktuelt da dette alikevel blir en ekstra 1000+kr i utgift for noe som aldri burde blitt fjernet fra PS3'en i første ommgang Dragonlove: Grafikk er ikke alt vetdu Føler det er et par spill på PS2 jeg har gått glipp av som hadde vert tjekt å få med seg. Å uansett så hadde vel de tidligere PS3 modellene med motion engine chip mulighet for oppskalering av alle PS2 spill som jeg har lest skulle vere ganske bra Men kan jo håpe de slipper en ny PS3 utgave etterhvert som har fått tilbake BC Kansje de adder den i en PS3 slim utgave hvis den dukker opp etterhvert som ikke virker usansynelig Endret 4. januar 2009 av XtaZ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det går ikke med software emulering uten chippen uansett Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skjønner ikke at dere som klarer på dette ikke har en PS2 liggende allerede. Om dette var så spennende, hvorfor ble ikke 60GB kjøpt? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sindre: Vet PS3'er ikke har den chippen lengre som var i de første PS3 utgavene men vet at noen modeller som kom etter det igjen hadde software emulert behandling av PS2 spill så det var dette jeg lurte på Kjøpe PS2 i tillegg til PS3 er uaktuelt da dette alikevel blir en ekstra 1000+kr i utgift for noe som aldri burde blitt fjernet fra PS3'en i første ommgang Dragonlove: Grafikk er ikke alt vetdu Føler det er et par spill på PS2 jeg har gått glipp av som hadde vert tjekt å få med seg. Å uansett så hadde vel de tidligere PS3 modellene med motion engine chip mulighet for oppskalering av alle PS2 spill som jeg har lest skulle vere ganske bra Men kan jo håpe de slipper en ny PS3 utgave etterhvert som har fått tilbake BC Kansje de adder den i en PS3 slim utgave hvis den dukker opp etterhvert som ikke virker usansynelig Har aldri vært noen software basert ps2 emulering på ps3. De første 60gb var hw+hw emulering, 80GB i usa var så sw+hw emulering. Men nå er det ingenting, bare sw basert ps1 emulering. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skjønner ikke at dere som klarer på dette ikke har en PS2 liggende allerede. Om dette var så spennende, hvorfor ble ikke 60GB kjøpt? Kanskje fordi de mente att de ville vente, når en ny konsoll blir lansert så er det ikke akkuratt flust med toppspill. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan godt hende. Var en periode pakken med MS og R:fom med 60gb gikk for 5000kr. Da hadde Sony bekreftet at 60gb skulle ut av markedet og neste versjon var uten BK, at dem som ville ha BK ikke kjøpte da heller veit jeg ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan jo tenkes att de ikke kjøpte da fordi økonomien tilsier det, men dette blir veldig offtopic nå. Selv kjøpte jeg den når pakka kom den sommeren for jeg skulle ha en ps3 med BC. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 De hadde vel ca litt over ett år på å skaffe PS3 med BC, så det god nok tid til å spare opp nok penger hvis man jobber. Lenke til kommentar
Doktor9 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå har de 80 gig til 3.690,- Klikk her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå