BlueCreature Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Heisann! idag kjøpte jeg meg FS100 Canon , som har lagring på sd kort. jeg har et SD kort på 2giga med minne. Formaterte kortet (fordi jeg hadde hatt filer på den fra før) og satte det i. Valgte film modus og da kom feilmeldingen opp : "Cannot record movies on this card.Initialize using only the camcorder" Får fint til å ta bilder som lagres på kortet får sjekke meg litt fram i boka men , kanskje litt surt å måtte kjøpe nytt ? . Takker for svar! Endret 30. desember 2008 av BlueCreature Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 I hvilket format formaterte du minnebrikke med? Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Dette du mente ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja det der, om du ved et uhell formaterte det i ntfs kanskje? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Går vel neppe an, men hva med å reformatere det i kameraet - går det? Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Ja det der, om du ved et uhell formaterte det i ntfs kanskje? skal jeg / skal jeg ikke gjøre det ? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har dette kameraet selv..."Initialize using only the camcorder" betyr egentlig at det må formateres i kameraet før det kan brukes. Initialize=formatere Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Litt nybegynner på dette , hvordan formaterer jeg det inne på Kameraet ? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 gå inn i menyen og finn initialize card.. hvis du ikke vet hvordan du går inn i menyen, rtfm Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Takker til alle sammen ! nå funket alllt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå