Gå til innhold

Stagg 1400 BK

FroD

Anbefalte innlegg

Har en Aria Pro Cs-200 og den minste peavey´n. Er på "til husbruk" stadiet men liker mest rock og heavey og lyere på å hoppe på en Stagg 1400-bk den ser ut til å være litt heavey i spillestilen. Den passer budsjettet og for såvidt.

Noen som har kommentarer til dette valget.

Stagg har 2humbucker, litt usikker på hva cs-en har,hvilken forsjell har i såfall dette på lysbildet

Staggén er helt nederst på siden:

http://www.froland.org/sagmyr/El-gitarsiden.htm

Dette er link ti "300" CS-200 har bare tone og volumcontroll:

http://www.ariaguitars.com/int/03_products/pro_eg_cs300.html

FroD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter litt med å skjønne hva du egentlig er ute etter oppnå med gitarkjøpet ditt.

Slik jeg ser det, har du en rimelig gitar, og så ønsker du å kjøpe en annen rimelig gitar. Ikke noe feil i det, men hva tror du er bedre, eller forskjellig mellom de to gitarene, slik at du får det "mer slik du har lyst på"?

Hvis du kan forsøke å forklare det, er det mulig jeg kan gi deg råd videre.

For å foregripe begivenhetene noe, ligner Ibanez' sin S- serie på den gitaren du har kikke på fra Stagg. En S-470 eller noe i den gaten vil være en klar oppgradering av gitar, generelt sett, men det vil da også gjenspeile seg i prisen.

Lenke til kommentar

Ønsker meg en mer AC/DC-metallica-gitar og så en med et greit utseende til en grei pris.

Lurte på om det er et steg opp og frem på kvalitet og spillestil. (ikke hørt om stagg før)

CSén er jeg fortrolig med, den er litt framtung og det er sus/dur i den.

Tror nok jeg burde vente til jeg kan putte noen lapper til og gå for f.eks s-470.

FroD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...