tacomodo Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Solgte nettopp min Honda Civic med integrert GPS og må kjøpe meg en vanlig en nå. Er ikke helt sikker på hva som er bra i disse dager så jeg tenkte jeg kunne spørre noen her. Er det noen som har noen forslag til bra GPS? Har sett på disse testene av Harman Kardon og Tomtom 930, og heller litt mot Tomtom bare fordi det er litt mer kjent. Er det noen andre jeg burde sett mer på? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Tomtom 930 er en sikker vinner, utrolig lett å legge inn Poi, får 4 ganger kartoppdatering i løpet av året, viser fart under navigasjon, noe HK ikke gjør...hvis det ikke er kommet i senere tid. Vet ikke hvordan en legger inn Poi på HK, heller ikke om en får kartoppdatering, men bevares, den ser jo knakende bra ut. Holder nok en knapp på 930 da jeg har en slik selv:-) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Vel, da gikk jeg for Tomtom. Holder på å installere kartoppdateringer og sånt nå. Men, kan noen si meg hva dette mapshare greiene er? Jeg ser for meg at man laster ned kart som andre brukere har laget? Vil ikke det bare følge med en haug dusteveier som ikke finnes og sånt da... ? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gratulere, vil tro at du blir fornøyd Mapshare kunne vært noe fantastiske greier, men det viser seg at det blir misbrukt og selvsagt blir det lite seriøst da. I mapshare kan en endre fartsgrenser, legge til rundkjøringer, sperre veier, mm. Noen endringer vi gjør må først bli godkjent av Tomtom.... Kanskje du vet, men her finnes du masse Poi: http://tomtom.nystul.no/forum/viewtopic.php?f=26&t=1096 Finner du andre Poi som ikke har "ov2" som endelse, så kan det endres med PoiEdit: http://poiedit.com/downloads.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå