CybahDuckx3 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg var så uheldig at katten raste ned den trådløse routeren mens jeg bestilte ny telefon på telenor.noInternetten falt ut. Jeg prøvde å bestille på nytt, men da får jeg meldingen:Finnes allerede en uferdig ordre på abonnementsnummer 46xxxxxx som ble registrert: 2008.12.30 klokken 11:29:57. Ordrenummeret er: xxxxxxxxxxxxxxx.Hvordan kan jeg vel, fylle ut denne ordren eller evt fjerne den? Eller må jeg vente en viss tid før den forsvinner? Endret 20. august 2013 av CybahDuckx3 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det enklaste er vel å ringe 09000 og spørje. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Det enklaste er vel å ringe 09000 og spørje. Slitsomt å vente i 30min hver gang. Men det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå