BrokenTomato Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei! For å forklare problemet så enkelt som mulig har den ene HD min bare blitt borte ifra PC'n! Dette skjønner jeg ikke... Windows starter som normalt! (WinXP) Fordi det er ikke den HD som er "borte". Jeg har 2 HD, en 60gb og en 120gb. 60gb er partisjonert til to partisjoner (E: = 5gb(OS) + C: = 50gb) Den andre er som den er... Den funket sist pcn startet og jeg har ikke endret noen instillinger siden sist! Jeg er fortvilet.. Håper noen kan hjelpe meg.. Takk! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 "Trenger du hjelp! =(" bør du gi innlegget en ny TOPIC som henspeiler problemet ditt!! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Hehe.. kanskje det.. Du skjønner jeg visste ikke hva som var galt så jeg mente det var litt vanskelig og kategorisere det! Uansett har jeg fått det til nå! Startet bare på nytt igjen... Men hva det kom av skjønner jeg ikke! -Jørgen Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Om eg var i dine sko ville eg køyre diagnoseprogram på den disken for å sjå om det er feil på den. Neste gong det skjer er det ikkje sikkert at det er hjelp å få om du startar maskina opp på nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå